Tuesday, April 12, 2011

Dah Lama Tak Update Blog

Dah lama tak update kamu tahu..ye, sila lihat last post pun 5hb. Saya sangat sibuk kebelakangan ini dan hari ini saya tidak sihat. Dapat MC dengan harapan dapat berehat di rumah tapi tel asik berdering. Rasa hari ini deringan yang agak menjengkelkan bikin sakit telinga. Ye, saya sakit telinga sebab doktor kata tonsil saya bengkak dan buat telinga berasa lebih sakit.
Doktor cuma bagi MC 1 hari dulu dengan harapan saya sembuh esok, boleh bekerja semula. Tapi esok saya ada event. Rasa nak cakap kat doktor utk bagi lagi 1 hari cuti sebab saya ada outdoor event, tapi sebab sakit tekak & mulut rasa berat untuk cakap. Nampaknya terpaksalah pergi event esok.

Saya harap saya tak akan menjadi penyebab virus selsema spread bila sama - sama naik kereta dengan team member. Itulah teamwork, sakit, biar sama sakit. Jangan salahkan saya, tapi cuba tanya bos. Sebab dia amat mementingkan teamwork, itulah jawapan dia apabila saya tanya minta pelepasan dari event ini yang telah ditolak permintaan olehnya.





No comments:

Post a Comment